U Zadra-i se održava seminar “Kako postati poduzetnik”
U Razvojnoj agenciji održat će se 5. i 6. studenog seminar na temu “Kako postati poduzetnik”. Svi polaznici dobiti će uvjerenje o uspješno svladanom seminaru za početnike, koji je jedan od uvjeta za korištenje kredita Hrvatske banke za obnovu i razvoj.
Rok prijave je petak 02. studenog 2012. Prijava je moguća putem pristupnice koja je objavljena na web stranici www.zadra.hr, na broj faxa 023/492-881 ili na broj telefona 023/492-885 te e-mailom: [email protected]
CILJEVI SEMINARA:
Cilj ovog dvodnevnog seminara je pomoći poduzetnicima početnicima da se aktivno uključe u tržišne tokove i to dobrom primjenom strategijskog i operativnog planiranja poslovanja, poslovnog savjetovanja, istraživanja tržišta i marketinga.
Tijekom seminara polaznici će naučiti kako razviti i procijeniti svoju poslovnu ideju, identificirati i istražiti ciljano tržište i prema tome izraditi vlastiti akcijski plan koristeći tradicionalne i gerilske marketinške alate.
KOME JE TRENING NAMJENJEN:
Seminar je namijenjen budućim poduzetnicima i onima koji posluju kraće vrijeme, do godinu dana od osnutka.
Teme obuhvaćene programom:
Faktori uspješnosti poduzetnika
Definiranje ciljanih klijenata/kupaca
Koliko dobro poznajete sebe i svoje kupce?
Jeste li spremni? Poslovna vizija i poduzetnik
Izrada profila kupca
Određivanje vrijednosti životnog vijeka kupca
Poduzetnička infrastruktura
Ekonomsko okruženje
Tehnološko okruženje
Društveno okruženje
Pravno-političko okruženje
Definiranje tržišta
Provođenje istraživanja s ograničenim sredstvima
Pretvaranje podataka u znanje
Primarno istraživanja – ankete vas vode do samog izvora
Povećavanje pouzdanosti podataka
Pogled iz vanjske i unutarnje perspektive
Sekundarno istraživanje – što se događa u Vašem svijetu?
Svi imaju izbor – konkurencija, zamjene i inercija
U čemu ste doista dobri?
Strateško razmišljanje i donošenje odluka
Iskoristite prilike
Utvrđivanje partnerskih strategija
Stvaranje novih perspektiva
Odaberite svoje alate – marketinški miks
Kratko predstavljanje tvrtke – “Razgovor u liftu”
Izgradnja brenda – percepcija je stvarnost
Marketing u akciji
Moć weba
Operativno planiranje poslovanja, praćenje i poduzimanje korektivnih akcija
Kako poslovnu viziju pretvoriti u stvarnost
Postavljanje temelja za marketinški plan
Guerilla marekting -kako od minimalnih sredstava dobiti maksimalne rezultate
Operativan plan provedbe
Trener predloženog programa: Orhan Lujinović
Orhan je nakon završenog studija ekonomije, smjer marketing, nastavio edukaciju na poslijediplomskom studiju iz područja strategije i upravljanja tvrtkama. Među brojnim edukacijskim programima koje je prošao, istaknimo Banking & Finance Summer School na London Guildhall sveučilištu. Trenutačno završava postdiplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu na smjeru Strategija i upravljanje korporacijama. Jedan je od dvojice certificiranih „guerrilla marketing“ trenera u ovoj regiji. Tvrtke koje savjetuje osvajaju nagrade Zlatne kune, a njihovi direktori nagrade za najbolje menadžere u Hrvatskoj.
Veći dio svoje karijere proveo je uglavnom u području marketinga: započeo je karijeru u Lowe Lintas Digitel, najvećoj oglašivačkoj ageniciji u Hrvatskoj, koja je proglašena najboljom agencijom od strane FESTO žirija za 2000. i 2001. godinu, te također nagrađivanu u Moskvi i Londonu. Tijekom rada u Lowe Lintas Digitel, njegovi najznačajniji klijenti su bili Unilever, Johnson&Johnson, Whitehall, Bramac, Hrvatski Telekom i Elite Hrvatska. Karijeru je nastavio u agenciji BBDO, trećoj najvećoj oglašivačkoj agenciji u Hrvatskoj koja je također dobitnik brojnih nagrada, a najznačajniji klijenti su mu bili Master Foods, Gillete, Wrigley, Lancôme, CK, Salvatore Feragamo, Kaneba, Elle, SCA (Libresse) i Jamnica. Potom je radio u Coca Cola Beverages Croatia kao Operational Product Manager za nova pića gdje je vodio i lansirao prirodnu izvorsku vodu Bistra, potom sportski izotonični napitak Powerade, te energetsko piće Burn. Nakon toga prelazi u Podravku gdje je radio kao Category Manager za slane i slatke grickalice. Glavni je predavač i kreator Masters’ Pharma Academy za edukaciju ljekarnika i farmaceuta, a kao trener, održao je čitav niz edukacija za Zagrebačku banku, Privrednu banku Zagreb, Razvojnu agenciju Zadarske županije, Hrvatsku poštu, Knauf, Razvojnu agenciju Slavonskog Broda, Novu TV, HUP, JTI (Japan Tobacco International), Carlsberg i sl., a u farmaceutskoj branši za tvrtke Ljekarna Jadran, Oktal pharma; Engelhard Hrvatska (Salveo), Novonordisk, Pharmanova i Phoenix BiH.