Gubici u Facebooku
Facebook nije uspio ostvariti pozitivan financijski rezultat u trećem kvartalu. Unatoč uvećanim prihodima, kompanija je zabilježila gubitak u visini od 59 milijuna dolara.
Ukupan promet tokom kvartala iznosio je 1,26 milijardi dolara što je za 32% više nego u istom kvartalu prošle godine. Razloga za zadovoljstvo kompanija može imati u činjenici da je uvećan promet od poslovanja u oglašavanju. Od reklama je Facebook ostvario promet u visini od 1,09 milijardi dolara što je bolje za 36% u odnosu na prošlu godinu. Od prometa u oglašavanju, 14% je generiralo oglašavanje na mobilnim platformama, što je bolje od ranijih procjena analitičara.
Facebook je nedavno premašio broj od milijardu aktivnih korisnika mjesečno. Od ovog broja, 604 milijuna je društvenoj mreži pristupalo mobitelom, a analitičari su složni da još uvijek ima dosta prostora za uvećanje prihoda od oglašavanja na mobilnim platforma.