Twitter uvodi dodatna ograničenja
Konačno je i službeno najavljeno mnoštvo promjena u 1.1 verziji pravila korištenja Twitter API-ja. Twitter je odlučio smanjiti broj botova i spama, ali s možda previsokom cijenom, koju će najprije platiti autori trećih klijentskih aplikacija ove društvene mreže.
Novi Display Guidelines još su stroži, uvjetujući prilično kruta pravila prikaza elemenata sučelja, što će klijente učiniti još sličnijima jedne drugima, ali i službenim aplikacijama koje se ne mogu pohvaliti pretjeranom kvalitetom. Nadalje, iako ne zabranjuju, vlasnici servisa uporno otežavaju kreiranje “običnih” klijenata koji najčešće bolje obavljaju posao od službenih aplikacija. U ovom su slučaju čak i direktno prozvali najbolja rješenja, Tweetbot i Echofon, kao primjere kako ne treba raditi Twitter aplikacije.
Znatno je smanjen broj dozvoljenih osvježavanja sadržaja, a uza sve to, Twitter će od sada zahtijevati obaveznu certifikaciju aplikacija koje dolaze predinstalirane na neke uređaje, a uvodi i ograničenje od 100.000 korisnika po aplikaciji. Ove novosti su zasigurno obradovale timove koji su cijele tvrtke izgradili na Twitteru i kvalitetnim proizvodima koje korisnici žele.
Mnogima se čini, kako se Twitter polako trudi uništititi proizvode koji predstavljaju konkurenciju, ali i razlog zašto je Twitter uspio dohvatiti trenutno tržište. Sudeći prema mnogim dosadašnjim iskustvima, možda bi Twitterovom timu bilo pametnije da se pozabavi mnogim problemima servisa i vlastitim klijentima, koji nisu oličenje kvalitetnog korisničkog iskustva.